Consultanță de specialitate
Servicii de sprijin a clienților noștri pentru înțelegerea corectă a schimbărilor din mediul de afaceri,
dintr-o perspectivă integrată, concretizate prin îmbunătățirea comunicării și utilizarea de intelligence.
Evaluări de risc la securitatea integrață a companiei
La cerere, putem efectua, suplimentar, analize de risc la securitatea integrală a companiei protecția fizică (sedii, bunuri, valori și persoane), protecția informațiilor clasificate și a datelor cu caracter personal, protecția sistemelor informatice (INFOSEC) și a comunicațiilor (COMSEC).
“Between calculated risk and reckless decision-making lies the dividing line between profit and loss.” – Charles Duhigg, American journalist
Vezi cursulEvaluări de risc privind securitatea fizică (paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor).
Analiza de risc la securitatea fizica a unitatilor constituie o metoda complexa si eficienta de analiza si evaluare in vederea stabilirii unor masuri de control si diminuare a riscurilor, vulnerabilitatilor si amentintarilor, monitorizarea constanta a nivelurilor de risc prin reiterarea periodica a evaluarii de risc si alocarea eficienta a resurselor in vederea mentinerii sub control a potentialelor riscuri care au fost tratate anterior prin diminuarea sau suprimarea acestora in urma implementarii metodelor recomandate.
Vezi cursulActivități de investigare, teste de integritate și activități sub acoperire (detectiv particular)
Desfășurăm, conform legii, la cererea persoanelor fizice sau juridice, activități specifice de investigare și supraveghere, referitoare la:
- bunurile care fac obiectul unor litigii, înstrăinate în scopul prejudicierii intereselor unei părți într-un proces sau în caz de faliment;
- seriozitatea sau solvabilitatea unei persoane fizice sau juridice, (potențial) partener;
- conduita și moralitatea, seriozitatea și loialitatea unei persoane, (potențial) angajat;
- asigurarea protecției împotriva scurgerii unor informații confidențiale.
“When you have eliminated all which is impossible, then whatever remains, however improbable, must be the truth.” (Arthur Conan Doyle, The Case-Book of Sherlock Holmes)
Vezi cursulActivități de comunicare strategică și afaceri publice
Scopul acestor activități este acela de a facilita relația companiei cu clienții, cu comunitatea dar și cu autoritățile și cuprinde următoarele servicii:
- auditul de PR al companiei;
Livrabile: raport de evaluare a activității de comunicare a companiei, care va conține date despre cum au fost percepute mesajele de către public, gradul de vizibilitate al organizației și nivelul de notorietate; - identificarea și stabilirea obiectivelor de PR;
Livrabile: raport realizat împreuna cu echipa clientului, în care se vor regăsi obiectivele de PR și termenele care se acordă pentru realizarea acestora; - construirea și propunerea de campanie;
Livrabile: proiect de atingere a obiectivelor în termenele stabilite printr-o campanie de comunicare care va include metodele de comunicare, canalele și mesajele folosite pentru creșterea vizibilității companiei.
Dezvoltare structură de informații pentru afaceri
Dezvoltarea structurii interne de informații pentru afaceri (business development), cuprinde următoarele servicii:
- analiza mediului intern și proiectarea integrării noii structuri (inclusiv componenta defensivă), în fluxul informațional-decizional;
Livrabile: raport de analiză a mediului intern; proiect de proceduri de lucru. - recrutare și instruire de personal pentru această structură;
Livrabile: selectare personal pe bază de teste și interviuri și instruire pe baza fișei postului. - consiliere și cooperare în proiecte de intelligence;
Livrabile: sprijin și contribuții la realizarea produselor de intelligence ale noului departament.
Sprijin informațional pentru mediul de afaceri
Sprijinul informațional pentru mediul de afaceri (business continuity) cuprinde următoarele servicii:
- studiul mediului extern al companiei;
Livrabile: raport de analiză privind riscurile și oportunitățile mediului extern; prognoze pe termen mediu și lung. - studiul detaliat al competitorilor, furnizorilor și clienților;
Livrabile: profil sumar/detaliat al competitorilor, furnizorilor și clienților. - instruirea unor potențiali angajați pentru funcții cheie;
Livrabile: profil psiho-social sumar/detaliat al acestora.