Website în construcție!

Compania


Suntem o companie formată din specialiști în diferite domenii profesionale, cu experiență în activități de consultanță de specialitate, formare, pregătire și perfecționare profesională a resurselor umane calificate pentru ocuparea funcțiilor de decizie, conducere și execuție.

Misiunea noastră este de a contribui la îmbunătățirea performanțelor mediului de afaceri prin activități specifice de training, educație, consultanță, networking și leadership.

“Life is 10% what happens to you and 90% how you react to it.” (Charles R. Swindoll)

Echipa


Suntem o echipă de profesioniști, motivată de dorința de dezvoltare multilaterală și uniți de pasiunea pentru oamenii frumoși și lucrurile bune, animați de dorința de a transmite nu doar cunoștințe, ci și de a insufla o atitudine, contribuind la educația în domeniile comunicării și intelligence.

Ne propunem atât abordări standard, cât și abordări personalizate prin care să oferim cele mai adecvate instrumente și metode de dezvoltare a afacerilor prin creșterea competitivității.

“Your mind is like a parachute. It works best when it’s open.” (Anonymous)

Publicul țintă și oferta noastră


Ne adresăm întregului mediu de afaceri studenți, angajați și angajatori, firmelor mici, mijlocii și marilor companii instituțiilor publice și private; altfel spus, tuturor acelora care au nevoie de îmbunătățirea performanțelor pentru o mai bună dezvoltare. Oferta noastră cuprinde servicii specifice de pregătire profesională, educație și consultanță de specialitate în domeniile business (competitive) intelligence & business (corporate) communication, adaptate oricărui client.

“Wise men speak because they have something to say; fools because they have to say something.” (Plato)

Președinte, director, Cătălin BALOG


Specialist în comunicare, informații și securitate, trainer și consultant, membru al Strategic & Competitive Intelligence Professionals (http://www.scip.org) și are o practică de peste 25 ani în domeniul intelligence. Este licențiat în comunicare socială și relații publice la Școala Națională de Studii Politice și Administrative („Comunicarea în societatea informațională”) și absolvent al cursurilor postuniversitare de pregătire psiho-pedagogică la Universitatea București („Gândirea critică și creativă”). Deține titlul de doctor obținut la Universitatea Națională de Apărare „Carol I” („Managementul riscurilor de securitate în spațiul cibernetic”), unde a absolvit un curs postuniversitar de informații militare. Aria sa de expertiză include domeniile: informații și securitate, comunicare socială și tehnologia informației.

 

“We are what we pretend to be, so we must be careful about what we pretend to be.” (Kurt Vonnegut)

“Communication is a meeting of minds with different memories and habits; it doesn't just reshuffle the cards: it creates new cards.” (Theodore Zeldin)


Business (competitive) intelligence & business (corporate) communication se adresează angajaților și antreprenorilor firmelor mici și mijlocii, nu doar companiilor mari; altfel spus, tuturor celor care au nevoie de îmbunătățirea performanțelor pentru o mai bună dezvoltare.

* Competitive Intelligence (CI) – proces de definire, obținere, analiză și distribuire a intelligence-ului despre produse, clienți, competitori, piață și alte aspecte ale mediului de afaceri, indispensabile în asigurarea sprijinului necesar în vederea luării deciziilor strategice ale companiei.

* Competitive Counter-intelligence (CCI) – proces de asigurare a securității propriei companii împotriva încercărilor competitorilor de a obține informații, pe care ulterior să le transforme în intelligence. CCI urmărește: asigurarea securității fizice a companiei, a documentelor, a personalului, a sistemelor informatice (INFOSEC) și a comunicațiilor (COMSEC).

* Strategic Communication (SC) – reprezintă o componentă vitală pentru conducerea oricărei companii, în centrul preocupărilor aflându-se reputaţia proprie. SC implică o anumită poziţionare în procesul de comunicare, un anumit mod de gândire, comportament și acțiune, chiar şi atunci când se execută sarcini de rutină.

* Public Affairs (PA) & Advocacy – reprezintă un concept puțin cunoscut în România și asociat în general cu sfera politică. PA&A implică totalul acţiunilor de promovare a unei idei sau cauze cu impact social larg, astfel încât aceasta să devină o prioritate sau un subiect important pe agenda publică şi politică.

Testimoniale

Ce se spune despre noi